K čemu a kdy potřebujeme zpracovávat Tvoje osobní údaje?
V případě vaší registrace do uživatelského účtu potřebujeme Tvé osobní údaje, abychom Ti poskytli naše prémiové služby. Své údaje můžeš ve svém účtu kdykoliv upravit a my je budeme zpracovávat po dobu trvání Tvého využívání služeb.
Pokud si zrušíš účet nebo ke zrušení dojde z našeho rozhodnutí, ztrácíš do něj přístup. V případě zrušení z důvodu Tvého rozhodnutí necháme jeden měsíc na rozmyšlenou. V této lhůtě se nám můžeš ozvat na e-mail, že jsi si smazání rozmyslel a chceš účet zpět. Po uplynutí jednoho měsíce bez tvojí reakce účet nenávratně smažeme.
E-mailing
Tvoji e-mailovou adresu můžeme zařadit do naší databáze pro zasílání novinek týkajících se YouCook a případných aktualit, které s tebou budeme chtít sdílet. Umožňuje nám to zákon č. 480/2004 Sb., ale e-mail můžeš kdykoliv z rozesílky odhlásit. Pokud nám ho k tomuto použití ponecháš, budeme ho mít v databázi 1 rokod ukončení placeného členství.
Opakované platby
Pokud jsi zvolili, placené členství, že chcete uložit údaje z vaší platební karty, využij možnosti zkušebního období užívání obsahu, uložíme potřebné údaje z tvojí platební karty (viz formulář platební brány), pro následné jednodušší použití.
Platební údaje uložíme jen na základě souhlasu (zvolení členství při platbě). V případě opakovaných plateb je tento souhlas ale nezbytný a bez něj neumíme realizovat opakované platby ani umožnit využití Zkušebního období užívání obsahu YouCook.
Pokud si uložení karty nebo opakované platby nebo využití Zkušebního období užívání obsahu přeješ, uložíme tzv. token karty, poslední 4 čísla karty, fakturační údaje a e-mailovou adresu. Údaje budou uložené po dobu využívání našich služeb.
Možnost opakovaných plateb ti umožňujeme díky provozovateli platební brány. Tato platební brána s tvými údaji nakládá podle mezinárodního bezpečnostního standardu PCI-DSS.
Tvoje data nikomu jen tak nepředáme. Přesto pro nás pracují některé společnosti, které se k datům dostanou proto, aby nám pomohli poskytovat služby YouCook nebo vypomohli s chodem YouCook. Všechny společnosti však postupují v souladu s GDPR a vaše údaje jsou tak v bezpečí.
Jaká máš podle GDPR práva?
Nařízení GDPR (nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES), které oblast osobních údajů upravuje, Ti dává mimo jiné právo obrátit se na nás a chtít informace, jaké Tvé osobní údaje zpracováváme, vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a nechat je aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování, můžeš požadovat kopii zpracovávaných osobních údajů, požadovat po nás v určitých situacích výmaz osobních údajů a v určitých případech máš právo na jejich přenositelnost. Pokud si myslíš, že s daty nenakládáme správně, máš právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů, případně se se svými nároky obrátit na soud. Nemáme tzv. pověřence pro ochranu osobních údajů.
Měj na paměti, že…
Vystupujeme jako samostatný správce osobních údajů uživatelů YouCook. S Tvými osobními údaji pracujeme jenom tak, jak jsme popsali výše (a na stránce Cookies). Tvé údaje musí být správné a pravdivé a za jejich aktuálnost ručíš Ty.
Pokud využiješ možnosti propojení YouCook s třetími stranami (např. využiješ možnosti se přihlásit přes účet na Facebooku, Twitteru, Apple ID, atd.), z tvého rozhodnutí propojit YouCook s těmito třetími stranami odvozujeme Tvůj souhlas s předáním osobních údajů těmto subjektům. Vezmi na vědomí, že v takovém případě se stávají správci vašich osobních údajů a s vašimi osobními údaji budou nakládat v souladu se svými zásadami zpracování osobních údajů. Takové zpracování je již mimo sféru našeho vlivu a žádným způsobem za něj neodpovídáme.